Bericht bezoek Con Brio uit Ebersdorf

ZINGEN ZONDER GRENZEN

Van 15 t/m 17 september 2017 brengt het dameskoor Con Brio uit Ebersdorf , tussen Bremen en Hamburg gelegen,  een bezoek aan Ulft.  De dirigent van het dameskoor is Marie-Louise Eijmers, geboren en getogen in Ulft.  Haar moeder heeft indertijd ook bij het UGK gezongen. Zij maakt met haar koor een Tour de Nostalgie en heeft een gevarieerd programma opgezet om Ulft en omstreken aan haar dames te laten zien.

Nadat de beide koren met elkaar hebben kennisgemaakt tijdens een buffetje op vrijdag laat in de middag,  willen zij samen met het UGK op zaterdagavond een concert geven in de St. Martinuskerk in Etten.

Zondagmorgen na het ontbijt wordt het koor weer uitgezwaaid voor de lange terugreis naar het noorden van Duitsland.

Nadere informatie volgt na de vakantie.