• Dit evenement is voorbij.

Een luchtig lenteconcert

23 april 2017 vanaf 19:30 - 22:00

Voor de zesde keer geeft het UGK een luchtig concert waarin wij de wat ‘lichtere liederen’ uit ons repertoire in het zonnetje zetten. Traditiegetrouw vindt dit concert in De Hemel in Ulft plaats. U bent dan ook van harte uitgenodigd om samen met ons te genieten van een muzikaal voorjaar.
Het is inmiddels de zesde keer dat het Ulfts Gemengd Koor het voorjaar inluidt met een luchtig concert. We putten hiervoor uit ons musical-, opera- en pop-repertoire. Maar er komen ook zeker een paar mooie klassiekers langs. Zo staan er een aantal Engelse, Spaanse en Franse liederen op het programma, maar brengen wij bijvoorbeeld ook het bijzondere Zweedse lied “Gabrielas Sång” uit As it is in Heaven  ten gehore.

Intermezzo
Als intermezzo treden de  “Alpen Bub’n” op met vrolijke en bekende volksmuziek uit de Oostenrijkse bergen.

Datum:
23 april 2017