Nieuwsbrief 9 zomer 2024

Etten juli 2024

De vakantie voor ons koor is in volle gang als ik begin met het schrijven van deze nieuwsbrief. Het weer wisselt nogal, soms heel warm en dan komt de regen weer met bakken uit de lucht. We hebben het er maar mee te doen. Ik hoop van ganser harte dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad. Ik ben met René van 16-20 juli naar Bremm aan de Moezel geweest. Warme dagen gehad maar heerlijk om te fietsen en af en toe een terrasje te pakken. Wij hebben deze dagen erg genoten.

Zondag 16 april was ons lente concert in Varsselder.
Medewerking werd verleend door de Görgelpiepen. Het was een mooi concert, de toehoorders hebben genoten. Een mooi verslag hiervan kunt u lezen op onze website.

Maandag 1 juli mochten we een optreden verzorgen in Verzorgingshuis Antonia in Terborg. De MUCO had een mooi programma samengesteld met bekende nummers. Het was een leuk optreden.

Maandagavond 8 juli hadden we de seizoens afsluiting. Het was een gezellige avond georganiseerd door het bestuur.
Een uitgebreid verslag hiervan kunt u lezen op onze website. Hierna begon de vakantie voor het koor.

Vrijdag 19 juli krijg ik een telefoontje van René Ratering, ik schrik meteen en denk er is iets met Wim, enja …het droevige bericht is dat Wim donderdagavond 18 juli is overleden. Zijn gezondheid ging de laatst tijd achteruit, maar dit bericht kwam wel heel onverwachts. We worden gevraagd om wat te zingen.
De avondwake voor Wim is donderdag 25 juli en de afscheidsdienst en crematie is vrijdag 26 juli. We hebben met het koor tijdens deze dienst Suliko en Love Changes Everything gezongen. Het was een goede bezetting van het koor waar ik jullie voor wil bedanken.
Het was een mooie afscheidsdienst, we zullen Wim missen in ons koor.

Zaterdag 19 oktober zingen we de Andacht in de Catharinakerk in Doetinchem.
Aanvang 16.30 uur.
We zijn voor de vakantie al met het repertoire hiervoor begonnen. De muco heeft hier mooie liederen voor uitgekozen.

Zondag 15 december Kerstconcert in de Martelaren van Gorkumkerk in Varsselder.
Aanvang 19.30 uur en de medewerking wordt verleend door Petit4.
De muco zal hiervoor een programma maken.

Maandagavond 16 december kerstconcert in zorgcentrum Schavenweide in Doetinchem.
Aanvang 19.30 uur tot +- 21.00 uur

Verdere mededelingen omtrent de concerten volgen te zijner tijd….

Ik hoop jullie allemaal in goede gezondheid weer te zien op maandagavond om 19 augustus 19.30 uur bij De Mulderije.

Lieve zangers groeten,
Maria Ketelaar, voorzitter