UGK zoekt versterking

De vakantie zit er voor het Ulfts Gemengd Koor weer bijna op en op 19 augustus starten we weer met de wekelijkse repetities in Zaal De Mulderije, Allee 1 in Ulft. We repeteren van 19.30 uur tot 21.30 uur.

Met dirigent Gerard Rutjes gaan we verder met de voorbereidingen voor het programma voor De Andacht op 19 oktober in Doetinchem en voor ons kerstconcert op zondag 15 december. Het Ulfts Gemengd Koor kan wel versterking gebruiken. Misschien is dit een mooi moment om kennis te komen maken met ons koor.

Hou je van zingen en lijkt je dat gezellig in een koor…kom dan eens kennis maken met het UGK. Bij het Ulfts Gemengd Koor is een eerste kennismaking altijd gratis en geheel vrijblijvend. Je kunt een maand lang onze wekelijkse repetitie bijwonen om kennis te maken met onze leden en te ervaren hoe het is om te zingen in ons koor. Wil je meer weten over ons repertoire en contributie bekijk dan onze website www.ulftsgemengdkoor.nl.

Voor meer informatie kun je ook bellen met de voorzitter Maria Ketelaar telefoonnummer 06-17370222

Ulfts Gemengd Koor